مدل های سورس لیزر GW

مدل های سورس لیزر GW

شرکت GW

شرکت GW در سال ۲۰۱۴ در آمریکا به ثبت رسید و یک سال پس از آن در سال ۲۰۱۵ در شانگهای چین به ثبت رسید. در سال ۲۰۱۷ موفق شد که اولین لیزر ۳ کیلووات خود را به کیفیت پرتو بهینه و تک مدی روانه بازار کند. در ادامه تلاش های گروه محققین R&D ، شرکت، تحقیقات خود را بر روی گسترش دامنه عملکرد لیزر های فیبری با تنها یک کاواک تشدیدگر کامل کرد و موفق به ساخت لیزر های ۵ کیلووات تک مدی با یک کاواک تشدید شد.

شرکت GW

این شرکت همچنین در زمینه تولید مدل های سورس لیزر GW با توان های ۲۰ و ۵۰ کیلووات بسیار پیشرفت سریعی داشته است و موفق به ساخت سورس های بسیار پرتوان چند مدی شده است.

سورس لیزر GW

این شرکت ،سورس لیزرGW خود را در سری های P, S, A, Q, Blade , 5M ارائه می­ دهد. سورس های GW با تکنولوژی پمپ 976nm بر روی طیف جذبی فیبر های فعال ایتربیوم بازدهی الکترو-اپتیکی خوبی در خروجی فراهم می­سازد که کیفیت باریکه نهایی آن ، مناسب برای برش و حکاکی و پرداخت سطح فلزات مختلف می­ باشد. مدل های A این شرکت همچنین با خنک سازی بدون آب و با استفاده از هوا توانسته است به پایداری دمایی خوبی بدون نیاز به گردش آب در سیستم لیزر فیبری های با توان ۱ کیلووات و ۱.۵ کیلووات دست پیدا کند.

مدل های P این شرکت با بهره گیری از سیستم خنک سازی و طراحی پیچه جدید  اثرات گرمایی را به شدت کاهش داده است.  مدل های 4S برای استفاده در صنعت در جاهایی که فضای اشغالی مد نظر است مناسب است زیرا این دسته از سورس های GW طراحی بسیار فشرده ای دارند و کوچک و کم حجم هستند. مدل های 4P این کمپانی در رژیم پالسی کار کرده و دارای توان میانگین ۲۰۰ وات ۵۰۰ وات و ۱۰۰۰ وات می­ باشند. همچنین مدل های 5Q در رژیم شبه پالسی عمل می ­کنند و دارای کاربرد های خاص خود هستند.

 

مدل های سورس لیزر GW

Blade Series 5C

این سری از سورس های لیزر GW در مدل های ۵۰۰، ۱۰۰۰و ۱۵۰۰ وات عرضه میشود. این سری با پاور داخلی ACDC عرضه می­شود که کار را برای کاربر بسیار آسان تر می­کند. طراحی این مدل بسیار فشرده است و ابعاد آن قابلیت نصب در قفسه را به کاربر میدهد که به اصطلاح به آن rack mounted اطلاق می­شود.

SMATLas 4S

این سری از سورس های لیزر GW در مدل های ۲۰۰۰و ۳۰۰۰ وات عرضه می­شود. این سری با پاور داخلی ACDC ارایه می­شود که کار را برای کاربر بسیار آسان تر می­کند. طراحی این مدل فشرده است. بازدهی الکترواپتیکی این سورس ها ۴۲ درصد می­باشد. چگالی توان  در مدل 4s تا  24000  کیلووات بر میلی مترمربع می­رسد و کیفیت باریکه آن دارای M2<1.3 است. چگالی توان بالای این سری قابلیت استفاده در صنایع برش فلزات با قطر بالا را فراهم خواهد کرد.

P Series

این سری از سورس های لیزر GW در مدل های ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰وات به صورت single mode و مدل های ۴۰۰۰ و ۶۰۰۰ وات به صورت چند مد عرضه می ­شود. این سری با پاور داخلی ACDC ارایه می­شود. کیفیت باریکه آن در مدلهای ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ وات M2<1.3 است. طراحی جدید خنک سازی و پیچه فیبر در این سری پایداری دمایی بهتری به آن بخشیده است. مدل ۴۰۰۰ و ۶۰۰۰ وات با بهره گیری از دو سورس ۲۰۰۰ وات و ۳۰۰۰ وات و یک پاور ACDC ساخته شده اند و دارای سیستم رطوبت گیر فعال برای استفاده در محیط های پر رطوبت با دمای محیط بالاتر است.

P Series

A Series

این سری از سورس های لیزر GW در مدل های ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ وات به صورت single mode. این سری با پاور داخلی ACDC ارایه می شود. کیفیت باریکه در این مدلها ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ وات M2<1.3 است. طراحی جدید خنک سازی با هوا در این سری منحصر به فرد است و می تواند تا ۱۵۰۰ وات خروجی را بدون نیاز به آب خنک سازی کند.

 

برای خرید محصولات سورس لیزر GW کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سورس های لیزر GW کلیک کنید.

این مقاله در بخش تحقیق و پژوهش شرکت اپتیک پرداز گردآوری شده است و استفاده از آن با ذکرمنبع بلامانع است.

 

darvishzadeh.vahid99
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *